24.9.14

sambut bday anak buah: syahmi haiqal

Jumaat lps celebrate bday anak2 buah aku kat umah abg aku dkt la sgt umahnye kan iaitu blkg umah aku jer..hak hakk!! dah kate dia nyewa situ ;) benonye 19.9 tu bday anak buah aku yg syahmi tu tp alang2 buat tu smbut jelah skali ngan kakak dia anaz tu..

Mak aku pesan dah dtg mlm tu sbb konon2 nak wat surprise la..skali pg jumaat 19hb tu bdk tu siap msg aku lg tny "maksu xigt ke ari ni bday ami?" cehh bdk ni!! tau jer bday dia tu! haha mmg la da darjah 3 kot! aku reply la.. "maksu igt la.." dan2 wish bday! hehee... pstu dia msg lg "mlm ni dtg umah pak uda (abg aku tu la) tau" aku tny la nape? dia jwb "pak uda nak belikan ami kek" amboii rahsia dah bocor kah?? hahaa...mcm2 la bdk2 nie... haii sian la diorg....hmmm....

Blk keje tu aku singgah tesco cari hadiah dia..siyes aku blank xtau nak belikan ape kat dia.. pusing pny pusing last2 aku belikan body spray, shampoo & body wash jenama katun bdk2 laki la..spiderman ke ben10 ke hapa xigt dah! hahaa.. jadik la dr xde kan!

Smp2 umah cam biase amik bdk2 tu siap2 kan, tros tunggu kembo aku dtg amik..ren lmbt sbb mnggu tu mmg dia blk tgh mlm jer...
Kek, sate & dominos pizza sume mak aku sponsor..mekaseh mak! lebiuuu:)

akcelli pic adelah some more..tp problem la aku xleh trsnfr pic tru hp cable nie..xtau la awat nyahh! yg ade sekeping nie pn dr fb.. nti kalo dah ok nk trsfr tu & aku rerajin tu up la lg ek :p




No comments:

Post a Comment

haa..komen!komen!