21.3.13

Mood,dtg la kamu!!

Adoiii lamanye rase x wat n3 pape!! Aku sbnrnye sgt2 kerinduan nak aktif blogging.. Tp apekan daya, masa & tenaga yg ade amat m'bataskan aku:( bkn lah x b'syukur dgn keadn ni, sedangkan sume org dlm dunia nie ade 24 jam sama cam aku...
Well, mmg aku cam ni lah.. Mood nak wat n3 ilang jap, tp mood nak jengah blog 'mereka2' tu smpt jer.. He3.. Yelah baca & menaip kan 2 benda yg b'beza.. Xgitu;) haaa tu la buktinye aku mmg minat blogging sbnrnye.. He3 ade kaitan ker? Ntah, hentam sajelahh..

Waktu nie, aku dlm 'kesakitan' sbnrnye..:( dah lama xrase sakit2 nie... Last setahun lps kot!

Owh xpelah.. Sakit kan penghapus dosa2 kecil... Jadikan kte lbh insaf & b'syukur...inshaAllah..

Ok, da ngantok! Nak tido!
Gnite..
Salam...

No comments:

Post a Comment

haa..komen!komen!