9.2.13

Makanan orang sakit

Ren kata "kalo anak msuk spital camni ngan mak2 dia skali mcm2 permintaan"..
Amboii apekah maknanye tuu?? Huhu.. Dah aku kene teman anak, so ape2 yg aku nak kene la order jer kat ren kn.. Suh bwk kn baju, beg pam, beli air kotak.. Bla bla blaaaa.. Hehee..

Pastu yang pasti makanan confem kene order xtra gak utk aku sbb eesya kene mkn bubur, abis mama? Kene la wat side order nmpknye...

Setiap pg bile bekpes smp dia akan bg skali list utk menu esoknye..
3 kali sehari; bekpes, lunch & dinner.
Dan stp kali mkn tu gak la aku order bubur ayam/ ikan utk eesya.. Aku amik main course la..
T'pkse, nk wat camne dah xde org tlg masakkan...
Nanti sume tu msuk dlm bil skali katenye..

Rase makanan? Sedappp!! Hehe.. Tp ckup la 3 ari dok situ ngadap mknn spital, lbh2 xsanggup dah kott.. ;)





No comments:

Post a Comment

haa..komen!komen!