3.1.13

Syukur segalanya permudahkan....

Smlm blk keje lps blk amik kakak, park keta tros amik si adik..Syukur Alhamdulillah Ya Allah sbb eesya baikk sgttt! xnangis pun cekgu dier ckp..tp adelah nangis sket tu pun sbb da ngantok nak tido..agaknye xbiase lg tido tmpt baru..1st day katekan.. tp aku lega sgt2 sbb eesya pndai sesuaikn diri..cikgu dia ckp eesya suke main & tak takot org..hewheww lega mama syg!!

makan pon ok gak..cikgu dier wat kn bubur+sup mau gak la dier mkn w'pon memule tu jual mahal gak..ehehe..terharu mama dpt anak2 yg mudah dijaga nih..Syukur Ya Allah...

mase aku amik dier blk tu siap pndai dah babai cikgu dia tu yg xtahan! alahaiii...luluh jantung tgk kamo eesya..[sobsobbbss nanges dlm ati]

lagi cikgu ckp dier suke main2 ngan kwn2..cikgu bg ball, cikgu bg biskut sume dier nak!hehee... ok esok mama bekalkn biskut plak k syg!

mlm pas ren blk keje kitorg g manjaku bangi lagi..sbnrnye ptg new yr dah pegi beli keperluan eesya bwk g nursery..tp br pasan pampers mamy poko dier da abis. yg ado cume huggies jer kat umah. eh nyesal plak g beli huggies ari tuh..[gara2 terpesona ngan supplier huggies yg dok menepek kat situ sebok soh beli pampers dia] tp bile blk umah aku mmg xpuas ati..bkn ape, eesya mmg ade prob bab rashes kat bhgn dlm tu..nurse & dr pun da suh tuka pkai mamy poko..mmg btol Mp mhl sket tp xpelah, demi anak..sian sgt tgk eesya asik garu2 pntang bukak pampers dia.. tu yg t'pkse la pkai Mp blk..

pagi tadi 2nd day htr eesya pon Alhamdulillah dier ok gak..even bgn subuh td dier nangis terjaga tgk aku xde[mandi] suh papa tepuk blk pn xnak..alih2 nenek yg angkat msuk bilik..adoiii camne la camni?kang nenek xde mau kejor2 aku mandi pg lak..hukhukk...xpe2 tu pengajaran suh bgn lg awal nmpk gayanya!tp yg xbape besh ren bole ckp "mesti nti syg htr eesya nangis". aku tnye nape ckp cmtu? "dia kate tu tgk syg xde jer dier nangis!"laaa tgk aku da rase xbest..aku xnak la pk yg xbest2 nak htr dier pagi2 tu...hadeiii....& Alhamdulillah xde pape..eesya senyum jer aku htr pg td!cayanggg kamo wahai anak!!!




No comments:

Post a Comment

haa..komen!komen!