2.1.13

projek mega tahun baru 2013!!

Semalam 1/1/13 aku anak banak dok umah sesado..sbb bapak eh g main golf, bos ajak katenye!okla..aku takmo bising2..redho jer..uhukhukkk.. nak wat camne kannnn..dah kate ren bukan MAIN golf yer syg...tp KEJE golf!! owh apekah??? pestime aku dengor keje begitu.. mesti bes kan keje golf tu syg??huahhaaaa!! xdela..aku xkesah pon.. nk wat cmne yer??kate koooo!!

disebabkan aku dah tau coti new yr aku xgi mane2, aku dah siap2 hoder kat ren suh beli brg2 nak baking!!yehuuuu rindunye nak main bakor2!! aku plan nak wat muffin & donat..wahhh feveret tuh!! hehe...

okeh anak2..main elok2 yer..mama ade projek mega nih!

almaklum hencik somi dah gantikan semule mixer aku yg dia dah tinggalkn dlu di umah sewa @sabah dulu..muahahaaa!!! mekaseh syg..lebiu!!


tang tung tang tungg!!
tonggang tebalik siappp!!! 
taddaaaa!!!!!
CHOC.CHIP BANANA MUFFIN & DONAT mama fyza!!
wopsss bkn mama yg macam donat yerr!! tp tangan gebu nih yg penat nguli nye tuh!
manual kate kooo!! dan yg plng penting gebu cam tuan dia gak!hehee..

model of the day!
"sedap la mama, esok balqis nak bwk g skola lah!"

xtvt sepanjang kesibukan mama di dapo!
terbaekkk lah anak2...
kamo ber2 mmg comeyyy!wink*wink* 



No comments:

Post a Comment

haa..komen!komen!