17.1.13

Cara aku & dia..

Err.. Aku gini kot?

Pompuan mmg slalu wat silap tanpa mereka sedari...
Pd kami btol dah yg dibuat, difikirkn tu ataupn dirancang dlm otak tu... Tp smp cik abe tau rupe2nye totally silap!!

Waaa!! Tp btol ker cmtu? Abess laki lah yg btol jer??
Hmmm.. Xjugak.. Sebab yg plng relevan sbnrnye ialah org pompuan nie slalu wat sesuatu atau fikir pape ikut EMOSI tp org laki sumenye ikut LOGIK akal dlm erti kata lain diorg pk long term & kaum kte nie pk pendek jer.. Mane pk dahh yg akan2 dtg tuu.. Towl x wahai kaum sejenis ku sumee?? [heee berangan jap yg bce nie doblas ribu reader;]

Tapiii yg pasti dlm hubungan pompuan lbh berjaga2..
Dlm erti perasaan, kata2 & perbuatan beza ngan partner kte yg jaranggg nk jaga bab2 tuu..
Slalu diorg pk jnji t'jawab dah pun ditunaikan zahir & batinnnnnn itu dah lbh dr mencukupi...
Btol kan? Hehe...
Tetibe feeling2 nk cite bab nih gara2 t'nmpk quote nie kat fb.
Ape pun t'pulang pd masing2 nk jg hubungan tu cara yg camne.. Sume org ade pendapat & gaya yg berbeza demi utk kekalkan kebahagiaan yg sudah terjalin....

Jomm malam nih!!!
Eh???



No comments:

Post a Comment

haa..komen!komen!