27.12.12

tanye khabar jerk!

Assalammualaikum w.b.t sume!!

Ya ampunn!! kangen bangat mau update blog!!!hu2 tetibe speaking jawa kan!hehe... sbnrnye masa yg ado sgt2 la t'batas utk aku sndri wat n3 pape even sesimple mane..sbb nak bukak link sndri pon xdak masa! smp gitu skali ko!!hrm...

xtvt mmg fullhouse dr weekdays smp la wiken..xpenah dok umah ok wiken tuh! ade jer halnye..kesana kemari katenye...nak wat camne dah tertulis begitu;)

oh ye! smlm dah settled hal anak2 bab skola & nursery diorg.. balqis start skola blk msuk 5yrs after sebulan dok berehat2 kat umah..mane pegi skola bln 12 nih..xpela lg pun da xblaja pun..so yuran bln 12 tu pun xyah la bayo..hehe...[jimat $$ bapak dier sebulan;)] lgpun nenek dier ade kat umah tu..lg b'tmbh ngade la takmo g skola..xpelah, bole main2 ngan adek kn!
eesya pon nak start dok kat nursery dah start nx yr..mil aku dah blk keramat dah..moga2 eesya serasi la kat situ..insyallah..

k lah, nti kalo ade t'lebih2 mase aku hapdet lg la yer..dadaa!

No comments:

Post a Comment

haa..komen!komen!