7.11.12

progress umah

Progress umah skang nie masih 60% la,..xde nye siap mcm yg dijanjikan..biase la tu kn..mane2 pn aku dngr camtuh!huhu..xpela, yg pnting kte nmpk ade kemajuan disitu.ewah!!

plaster ceiling & cornice almost done..cantek la..puas ati..hmmm..

toilet da bukak yg lame n psng waterproof semula n psg tiles baru...tp sinki, toilet bowl blom lg..sbb nak kene tngu kering btol tiles tu dlu..

awning blom start lg..last part tu nti sbb luar umah jer kn..

xlarat dah aku bape puluh kali menyapu n vacum! aku xbole tgk habuk2 tu sbb org indon tu pas wat keje mmg la sapu, tp biase la..sapu kasi buang yg nmpk jer...bkn umah dia pon nak wat btol2 sgt..huhu..
blk2 keje terus pegang vacum la aku!gile penat!
cpt la siap wahai umah!

living hall..
kipas lama menten jer letak blk kat tmpt asal..
lampu jer cabut sbb da msuk lmpu dlm tu kn

living hall belah pintu.. 

dining hall jer tuka kipas n lampu 2in1;)
gaya tutup 

gaya bukak;) 

bnyk lg wiring nak kene settle nih..
dah kate nak mcm2 lampu..gitu la padahnye!huhu
[santek punye psl!]

No comments:

Post a Comment

haa..komen!komen!