16.10.12

handbag baru uolssss!!!

yeayy!!hepi nye sbb dpt handbag baru???erkkkk!! handbag itu adelah beg pam susu aku lah!!huahuahhaaa!!! almost setahun lps beli pakej beg pam [spectra dew pakej] tp pakai 6 bln cmtuh jer beg2 aku sume da jahanam! xtau ape silapnye zip beg aku sume abeh tanggal..aku yg ganass sgt ker beg tu yg xtahan??? entah...lalallaa....
pastu bkn tu jer, cooler beg lak jahitan dlm dia dah tetas abes belah atas dia! yg si ice pack 2 dah pecah! gilo berbaloi2 lah aku pakai sume tuh!!! agak sume mmg da patot tuka baru la kan! 
maknanye da smp mase la jwbnye aku ajak ren g fabulous mom kat sblh jj [aeon cheras selatan adelah dkt ngan umah saye!wink3!]hehe...


wahhh rase cam semangat baru nih dpt beg baru!!!
[hamboii hepi ngalah dpt beg guess tuh!hehe..]

new bag, new passion!!wahhhhh!!! 

owh dlm pakej brand jingle jungle nih included:
>beg beso tu
>cooler beg yg tomei 
>storage bottles 6pcs
>ice packs 3pcs
total rm159.90

kalo nak rugi sila la beli beg sajer yg rega nye rm129.90. sekian maceh!


No comments:

Post a Comment

haa..komen!komen!