27.7.12

hepi bufday to me!!!!!!!!!!!!!


Hepi bufday to me!!!!!yiihaaaaaa
yeayy aku da tua!!hahaa!!!last part to the next 3series!!eh so wat??aii xrase tua pon?it's juz a number la babe!yg pnting kte sntsa istikhamah, sedar diri di mana kte berada & sntsa m'perbaiki diri utk m'jadi hambaNya yg bertaqwa, jd isteri solehah & ibu yg mithali wat anak2...insyallah..

ekcelli aku nak wat post nie smlm..tp masyaAllah bizinye mmg xterkata lah! so aku post n3 bday ari nie...


b4 blk keje smlm ren msg ....


ren: ade wish adiah bday pape x?


bini ren: hehe..blanje mkn jerla kot..
[opps tetibe bini dier gatai nak mtk 1 bende!huahuhaua!tros msg blk]


bini ren: eh nak spec la!hehehe...


ren: oo ok deal!

[wahh!!manyak suke ati!]

mlm tu ktiorg buka kat mines pstu tros g wat spec. sbnrnye mmg dr ari tu nak wat spec..gile dah lame spec aku pkai tu dr b4 g sbh lg tu. almost 3yrs la kn!
tu yg mmg xsabo nak wat spec baru tu!heheh...

skang nie bes jer g kedai spec kn. kalo ade stock, 1jam da siap!syokknyee!!

kalo nak tau power spec aku naik lg..amboii seiring gitu ngan umo!cehh [xpelah, daku redha jer,...]
pic adelah lupe nak snap. nti la blk aku snap..ngheee [nak gak tu tayang!hehee]
papepon,mekaseh bnyk syg...lebiu so muchhh!!!
[aiyakkk nx mth bday dier plak!hehee]

smlm xdpt mkn kek pon;)
tp aku berangan ade 'org' adiahkn hbag gini boleyy??kekekeke!!


No comments:

Post a Comment

haa..komen!komen!