22.4.12

Oh Atuk...

Atukkkkk!! saye sgt sayangggggggg atuk saye!! atuk nie belah mak aku..kirenye anak2 aku masih ade moyang laki & pompuan lg..tp atuk aku dah tua sgt..dah slalu sakit2...

Atuk laki umo dah 100+ kalo nak ikotkn.. tp yelah org dolu2 mane ade lahir2 jer pegi wat surat beranak tros..lame br nak daftar. so kalo ikut ic xsilap aku umo dier baru 90+ lbh camtu..xde penyakit, tp yelah da tua sgt..slalu demam & bnyk dah xigt ape..

Atuk pompuan lak dah 80+ thn cmtu..sakit tua..ade sakit jantung gak..sbnrnye dari kecik aku ngan kembo aku nie mmg rapat ngan atuk. kalo cuti skola jer msti blk kg sbb nak jmpe atuk! blk sndri tau naik bas!hu3
tp skang nie bile dah beso, da ade family sndri, dah jarang blk kg..time raye jer br dpt blk..hmm.. xpun bile dah dngr atuk sakit br kelam kabut nak blk! nape jd camtu ek manusia nih;(

Mase aku dlm pantang ari tuh, atuk msuk ccu..aku t'kilan sgt sbb xdpt blk.. ari selasa ari tuh, mak call bgtau atuk msuk ccu pg tu sbb jantung lg! aku dah xkeruan sbnrnye. tros msg ren. last2 xleh tngu dah aku call jer ren time keje tuh tnye camne?bole blk x? nasib la ren phm.. dier kate tghari tu dier blk, so siap2 la aku..nti ren blk amik balqis tros blk kg..

Kitorg tros shoot g spital muar. tgk adik badik mak sume da smp. tngu jap sbb doc tgh check atuk..msuk ccu ward pun kene dua org jer dlm 1 mase tu.. so gilir2 la kami sume time tu..

Rindunye kat atuk Allah jer yg tau sbnrnye..lame gile rase xblk tgk atuk. last raye lah mase aku peknen 4 bln xsilap cmtuh! hmm..


1st time bwk esya blk kg muo!


sbnrnye mane bole amik gambo dlm ward ccu tuh!
slamber jer aku!
bkn selfish, tp aku nak wat kenangan..
lame dah xjmpe atuk:( 


sian atuk...
kalo lah aku b'upaya jaga & teman dier....hmmm

lps waktu melawat abis, kitorg pn blk..
singgah mkn mee bandung dlu kat pagoh;) 

sgt mabelesss!
tp aku xbrani mkn bnyk2 sbb ade udang kering kn..
aku nie masih pantang mkn yg gatal2 tu lg..
so rase sket,pstu pas kat ren;) 


cian gak esya 1st time blk kg..tp xdpt jmpe moyang dier..
esoknye b4 blk kl, kitorg sngh spital lg tgk atuk
& aku sempat la tnjuk gambo cicit dier nie;) 

Ari nie(22/4) atuk da discharge pun..
aku doakan atuk sihat & moga aku dpt blk kg lg tgk atuk ku tercayang...

No comments:

Post a Comment

haa..komen!komen!