20.4.12

Nur Daneesya Tihani : 2mths oledy!

Alhamdulillah da 2mths anak dare ku no 2 nih..hmm cpt tol mase berlalu kan? mmg b'beza pengalaman ade anak dah 2 nie..dlu tros dok ngan mil..so mmg rilex la..keje umah sume dier wat.skang nie ckup jer 2bln, aku dah wat sume keje umah sbb dah dok sndri..hmm tp mmg 'indah' sungguh pengalaman kali nie..sgt2 mencabar!hu3..

So far, perkembangan esya memuaskan..
~dah 2 kali g klinik kene cucuk, alhamdulillah dier xdemam
~berat b'tmbh..
~dah pndai senyum & gelak2 jugee
~aku kn da start ajar dier minom pakai botol, tp tiap kali itu gak la dier melalak2!(tp aku sumbat gak!t'pakse.,.)
~dah dibawak jln2 kesana kemari gak la ini budak..ke jusco, g nilai beli kain bj raye pun suda, umah atuk & nenek dua2 belah dah pegi..

'perkembangan' mama esya lak??haha jgn la weii..takot sungguh aku ngan kembang2 nih! aku tgh b'usaha menurunkn berat badan yg sihat nih!wakaka!! xde la kembang sgt kot nah? tp xbley ar camni..bahye..kene turun lg nih...( mode:risau bdn buroks! )


mase checkup 2mths


bergelak ketawa!hehe




sukeee org layan dier!


mase jln2..dok baik jer dlm stroller..tp kalo dah time nak susu
tu mmg la xleh sabo!terus melalak2..sabau jer mama... 

tu jer lah pic esya..nak ikotkn bnyk kali dah kuar sana sini,,
tp apekan daya, papa esya bkn la jenis org yg rajin snap2 gambo,.hukhukkk


No comments:

Post a Comment

haa..komen!komen!