22.12.10

jalan2 di atas bukit!

Coti2 skola nie terpk lak nak bwk anak2 buah ku yg 2 org itew aka anak kembo aku la jln2.. plan gi genting sbb kitorg pon xpenah pegi ber2..apetah lg sjk da kawen nih! so, memandangkn anak2 buah aku tu pn xpenah smp sane lg kitorg pn bwk la.. balqis pun da beso kan. msti dier pun da tau nak main2 sume tu kan!msti sonokkk!!yeehuuu!!
pg2 tu g la amik mak bdk & bdk2 kat langat dlu.. bwk gi jj carik sweater n mkn dlu br la pegi..tau kol bpe kitorg smp? kol 1 lbh ade kot..heheh..gile tghari!
tapiiiiiiiii! x kusangka genting sudah semakin sejukk!!! mayb sbb ujung2 thn kot.. kan musim ujan.. tp mase ktiorg smp tu xde la ujan, kabus tebal & angin xyah ckp la...beku!!
sbnrnye pic dah hapload pun kat fb. tp nak jugek tepek kat cni!!suker!sukerr!!

 otw to langat..
cian balqis kene ketumbit...huhuu

okeh, da amik nak gi jj lak..carik sweater utk mereka;)

anak aku manjang peace skang nih!haiihhh
tp xper2! comeyyy!!

 

da smp! tunggu car jockey...hehee

my luv!

walkway to arena of stars!!

our 1st game!
kena la mak2 bdk join gak..huhuu

solero shot ala kanak2..
tp balqis xdpt main yg nie..bwh cikit jer dr min.height.
lgpun xkonfiden aku nak bg dier main..wat nye t'gelongsor ke bwh!naya!



muke rilex slamber alam:P

 





peace bebeh!

nak blk dah..mlm br smp umah..
tp gi mkn dlu sbb kelaparan lagii...

No comments:

Post a Comment

haa..komen!komen!