23.10.10

xde tajok!bantai ler pape pun.........

Salam uolsssss...mak bz lorhh, ari2 blk keje penat..kdg2 blk lewat! ewah cam keje ape jer kan?ehehee..bior ler org nak kate camni.."eleh, keje gomen jer weh, xyah la nak kate bizi!!" eh eh, yg berkate2 tuh keje same ngan aku ker?dok same dept,same unit ngan aku ker??xkaannn?so, jgn main serkap2 jarang uolsss!xbaekkk taw....
k lah, ikut suke kome ler nak kate ape ye dok?jnji masing2 wat keje masing2 ye udahhh....

hmm..isnin nie(25hb) smp la 31hb aku ade kursus..kursus yg wajib sume org gomen pegi & lulus utk disahkan dlm jawatan sbg salah 1 syarat2nye... tp seb baek gak la tmpt yg aku pegi dekat bebenor jer weh!kat sg.congkak! ehehee..cam blk umah parents jer...alah,bkn bole pon..kene stay sane gak!manyak cantek muker haku nak blk2..ngeeeee
terpakse la aku tngl lg balqis utk 7 ari tu ngan nenek dier..cian nye balqis...cian gak kat mil aku..uhuhuu..tp apekan daye ku....jasa2mu kukenang ibuuuu.....

dis week pun aku xblk langat, sbb nak kene packing2..lgpun pegi isnin nti aku gerak dr cni, tompang member jerk.sonang!maleh aku nak drive2.. 1 luggage beso aku hangkut.yg tu sume isi baju2 ngan iron. pstu 1 beg lg aku isi sume brg campor2...ehehee..cam nak tngl sebulan!! org fomfuan la katekan..begitu ler pesennye;)
k la beb, bnyk kojo lg nih..isshhh manjang bz mak nih..phm2 la yer..nak wat cmne..huhuuu...


eh tetibe jer kan nak masuk gambo anak banak nih!!
rindu weh..saat2 besame2 ngan laki & anak tercayunk!uhuk uhukkk
xsabo nye tngu bln dpn!!!!!!!!
lambat sgt rase mase berlalu.............T__T





adios bebeh! c ya..

No comments:

Post a Comment

haa..komen!komen!