17.9.10

go back to work!

Slmt bekeje di ari rayeeee pd diriku sndri....huahuahuaaaa!!
acelli aku da start keje raye ke6(rabu) lps lg..tp syok gak keje xcrowded2 nih, jln clear gile, opis jd sejuk & yg pnting bos tarak!!kehkehhhh.. yela br bape kerat jer pun yg dah start keje..
hepi lg sbb dpt merase ren anto aku g keje 2 ari nie;)
tp sedey lak sbb ahad nie ren da kene blk..(moga ade rezeki hb ku dpt blk kl cpt;) insyallah...

erm, kowang sakan x raye taun nie?
aku alhamdulillah, yg pnting ade ren, balqis & family tersyg disisi, sgalanya sudah cukup indah...^__^

raye dis year turn ren, so maknenye kene raye kl dulu la..then raye ke2 br blk muo..
tp kan feel & suasana beraye mmg different! yela,da nama 1 kl, 1 kg kan!hehehe
kalo kat kL nie, yg syiokknye family belah mil aku mmg la bersepah2! mmg kalo dari pagi pas solat raye & lps mkn2 umah sndri tu, sah2 lps tu mlm br smp umah blk sbb puas beraye umah sedare mara belah ren. tu baru belah mil aku jer tau. blom umah fil aku.. tp biase la, mane2 org pun msti slalu lg rapat ngan belah mak dier kan. slalunye belah pak msti jatuh no2 kan?kan???ele tauu..hehhee..sbb kalo ikukn family ren & aku pon mmg camtu gak gayanye;)

b4 raye ari tu aku lupe nak wat ucapan raye kat kowang yg sudi & rajin singgah cni..(kalo ade la..lalalaaa;)
ape2pun, aku mohon AMPUN & MAAF wat sume kalo aku ade tersakitkan hati kowang samada sec. langsung @ tak... sesungguhnya yg buruk itu mmg dtgnye dari diri ini sndri..
& aku akn sntsa coba memperbaikinya....insyaallah..

hurmm..pic raye??
ele, kowang da tgk pun kat fb kan?kan??ehehee
tp nak gak la tepek kat cni barang sekeping dua..ngeh ngehhh;P

purple di pagi rayeee;)


kaler bj adelah xbape nak sebijik sbbnye
laki ku ulang tayang bj melayu hantaran kawen:P


raye pertame kami, balqis dlm pewot lg,
2nd year raye, balqis setahun lbh,
now balqis da 2thn 4bln. yeay!!!

mil yg sportrim
& moksu (adik mil yg bongsu) yg kepochi tp beshh!ehehee


raye ke2 @ muo, umah atuk sedare

shedondon lagik:P

ngan kembo gue!

3rd raye kat kg.
kazen tunang

haa..dis yr aku hepi lg sbb bnyk baju ren&balqis mmg kaler
'masuk' ngan sume bj raye aku...hehehee
kalo kowang nak tau, bj raye ren sume dier beli sndri
kat sabah. aku juz inform kaler2 yg kene carik &
mase ari dier pegi beli tu MMS adelah
 important connection!
dier carik sndri smp la aku pueh ati!!hahahaa
cian dier..tp apekan daya..jauh..
nak beli kat kl, takut da xsmpt..
tp ok gak cmtu, different xperience..;)
moga bahagia ini kekal hnga hujung nyawa kami.......amin....

No comments:

Post a Comment

haa..komen!komen!