4.9.10

citer R.A.Y.A

Weehuuuu da nak rayer laa kannn? lg bape ari jer!! cmne preparation rayer kowang sume??
ermmm..dis year adelah 1st kami laki binik terpakse berpose dlm keadaan berjauhan..uhuk uhukkk:(
tp preparation rayer msti la ade gak sket2 kan?kann??hehee..erm utk aku awl2 lg aku da tmpah kat tailor mase blk kl bln 5 ari tuh..ade la dlm 4 psg;P so xdela fening2 nak pk lg psl bj2 aku tuh..then yg lain2 kasut+hbag mmg tarak!!!rasenye kasut xyah pun xper kot coz kasut raye aku last year masih sgt2 elok!dan sah2 aku pakai br 2kali sajork..ehehehe...dan yg pnting aku simpan kasut mmg elok2 sgt..mcm baru kalo skali tgk;P
hbag lak xtau la lg nak beli ker x..yg tu kene tngu bos dr sabah blk!hehehee
Okeh, bab balqis lak mmg paling ktiorg utamakan.. bj kurung da tmpah skali ngan tailor aku tuh.da siap pon..
yg lain2 cam gown, jeans, skirt, blouse, bj pakai siang&mlm sume da setel!!! kasut dier jer lom beli lg..rasenye ari nie nak pi carik..
Papa pun simple2 jerk...yela, org laki kan..pakai ape yg ade sajer..
tapiiiiiiiii ade 1 hal yg aku rase sgt2 ajaib!!!aku xjejak lngsung jln TAR bln pose nih!!!!huhuuuu..semate2 sbb ren xde kat kl & aku adelah sgt xsanggup nak meredah jln jem & lautan manusia kat sane tuh!!!rela aku gi jj jer..hehee..sbb skang kan da ade 2 jj yg bole aku tuju..sgt dkt n convenience...ngehh ngehhhhh;)
opsss!lupe lak. theme kaler kami tahun nie adelah purple ye:P

p/s: xde pic bj raye!malas nak bentang selai2 bj2 tuh...^__^

No comments:

Post a Comment

haa..komen!komen!