14.7.10

Ya Allah!!kusyukuri anugerahMu ini............

Alhamdulillah YaAllah.........xsmp 24jam aku update spa registration, aku dikhabarkn berita gembira....peluang keje kini betul2 menghampiriku!!mengangis aku YaAllah, xsangka masih ade rezeki buat ku untuk aku bekerja, membantu suami, mengintai peluang & masa depan yg lebih cerah..aku bersyukur...

Walau pun kami terpakse buat keputusan mendadak kerane berita yg kuterima mlm td dr ibu mentua juge amat2 mengejutkan aku & somi...kami terpakse berjauhan buat seketika..tp aku redha YaAllah, kerana inilah yg kami doa siang mlm..Syukur alhamdulillah........

Aku berdoa moga inilah keputsan yg terbaik, yakni aku terima lamaran itu...YaAllah, moga Kau merahmati rumahtngga kami walau dimana sj kami berada....*aku menangis xhenti2 dr tadi.....airmata ku tumpah kerana gembira, juga kerana t'pakse berjauhan dgn ren, & apetah lg mengenangkn ren msti rindu sgt2 kat balqis...*nangis lagi & lagi........huhuu

Buat suami tercinta,Azreen Azmi....Terima kasih kerana sgt2 memahami perasaan & harapan besar isterimu ini...Fyza syg Syg sgt2 tau..kalau ade rezeki, Insyaallah kte akan duduk sama blk secepat mungkin......Moga kasih syg kte kekal abadi & niat suci ini dirahmati olehNYA......

Amin..................
Nie pic mase hari ktorg bertolak & berpindah ke sabah..
bertarikh 29/12/2009
hari nie dah 14/7/2010...
mmg pantas mase berlalu kan?jap jer rasenye...
tiba2..aku kene blk kl dah!
semata2 demi rezeki yg kuterima disana....
apepun, kami redha & kami bersyukur....



No comments:

Post a Comment

haa..komen!komen!