24.6.10

segalanya untukmu.......

Kalo dah namenye mak bapak kan........huhuuu..semata2 nak carik shuz balqis nie, skali 3,4 mall ktorg harung! aku rase kat sbh nie, kids shuz camni mmg agak susah nak dpt ape yg kte nak. kdg tu bile g kedai kat situ, saiz xde lah. bile pegi pulak kedai sinun kaler pulak yg xde. hadoyai laaa... ren pun kate agaknye kedai kat sbh nie mmg takmo amik stok bnyk2 utk kids shuz sbb takde org nak beli gamaknye! ehehehe..ntah la..aku pun xtau..
Tapi kalo ikutkn aku nie, xkesah jer beli sandal ape pun, tp biasela papa balqis tu...nti balqis sakit kaki lah, xselesa lah.. hohohoo!!! sgt mithali okeh;) tp yelakan, kalo ade rezeki, xslh kte beli yg elok sket utk anak kte.. bkn utk org lain pun..xde slhnye kan. yg penting, dier bole pakai lame & kalo dah xmuat skali pun, bole disimpan shuz tu..kot utk adik2 dier pulok ye tak??ngeh ngehhh;)


kiut sgt kan?kan?kannnn:P
pinkish tu yg xthn tuh!ehehhe

No comments:

Post a Comment

haa..komen!komen!