24.6.10

kek pisang gebus!

Dah lame rasenye xbaking kan?ermm..makanya aku adalah rindu utk membaking & kebetulan ade pisang kat dapo tuh..ape lg!mari kte mengerjakannye!!!yeahhh!!!
Tapi nape yer, bile aku beli buah or bile ade org bg buah skalipun, tersgt cepat aku rase buah2 tu msk & lembik. adekah kerane umah aku nie sgt panas condition nye? agaknye la kann...tapi rasenye btol gak, bile ujan & kain yg aku basuh xbape nak kering tu, aku smbung la jemur dlm umah jer, mmg btol2 cpt kering seh!!
eh aku nie nak citer kek pisang ker, citer umah aku yg panas nih?ehehee..layan kan ajerr la yer;)


pas kuar oben..rope ade agak buroks:( 
tp xper..yg penting rasenye sgt mabeless okeh! (eh puji diri sndri ker?ehehee)

 mari merasmikannye!!hoyeahhh

potong2.masuk tupperware.
sekian,time kaceh;)


No comments:

Post a Comment

haa..komen!komen!