22.3.10

sooooooo big!!

Woiiiii beso gedabak nye bawang nih!!!!!!!!!!! aku nie kalo masak,mmg xpakai bwg kecik/merah tu..aku suker pakai bwg beso yg saiz sedang2 tu..kat cni kalo kat supermarket mmg sket susah nak jmpe bwg beso saiz sedang tu,yg ade bwg beso kaler kuning,aku xminattt..yg ade kat pasar jer!
skali tu ren pegi la beli tah kat kedai mane bwg nie! mak aiiiii besonye!!! laki aku ckp nie pun dier da amik yg plng kecik!!huihhhh ganaz towl bwg2 beso kat sini kan!ehehhe..

laki aku beli 3 bijik nie jer sbb dah bapak beso kan,xyah la berangan nak beli smp 10 bijik!
kowang compare kan la yg sebijik tu bawang beso saiz sdg yg biase!!!

1 comment:

haa..komen!komen!