2.11.09

:::cite weekend+celeb beday abah aku:::

pas blk keje,aku angkut pida+anak2 jln2 disamping nak carik adiah bapak aku..sok(ahad) beday dier..uhuhu..sbnrnye kitorg nie xdek idea pn nak belikan ape..pening weh..bpk aku tu cerewet giler!ehehe..kang takut lak dier x kenan kan..ermm..
smbil2 tu jugak kami pn nak carik gak brg nak bwk ke sabah..bole gak survey2 kan sbb time tu kat jj,w.maju ade promotion brg elektrik..less+voucher lagik!ehehhe
last2 ade la jugak hasilnye kami dpt..alhamdulillah masih ade rezeki nak beli sume tu..
tp kan,adiah bpk aku mmg la xdapek sbb pening nak belikan ape..makanya abg aku belikan kek,pastu kitorg tong2 bg $$$ sahaje..eheheh..sonang cite!hah,abah beli jerla sendiri ape nak!eekkeke


ami + anaz


kami ber4 kat kedai gambo..


pida ngan anak2


ape2 jelah korang nie..


tunggu papa beli brg..


huihh..ganazz sungguh yer aksi balqis iteww!uhuhuu



kek nie abg aku beli utk abah

potong kek..ehehee
yg kebape dah bah?


time nie mak aku keje..uhuhuu
xdpt join..


nie plak anak2 tgh mkn kek yer..




layan mkn kek..
bj merah tu sil aku









nie abg gue..


No comments:

Post a Comment

haa..komen!komen!