23.11.09

bReAkFaSt @ nZ

Uiii syoknyee dpt mkn puri!tau x puri tu ape?ehehehe..aku suker2!da lame lak rase xbekpes same ngan ren & balqis ber3..best2!!!
skang nie wiken jer kitorg bz mengumpul blk brg2 umah sbb kat sabah brg mahal..so,better beli siap2 kat sini kan..sbnrnye nak ikutkn sume brg2 perabot+elektrik mmg kitorg da penah beli mase dok pj,tp bile da pndah blk kat keramat, sume brg2 tu kitorg bg2 kat mak + mil aku..uhhuhuu..tu psl la skang nie kene beli blk sume2 tuh!xpelah..kire hadiah la kat mak2 kitorg kan?


mak oii!sodapnye puri..ehehehe
tp kuah dal tu mmg xbole lawan la melayu punye kan2?


kami 3 branak punye!!huh!melantak!!


suke ko yer pg2 da b'jln!


papa mkn da xtgk org..
sbb tu gambo aku xde!uhuhuu

2 comments:

  1. ala..rindu nyer nak lepak nz..dah lame x lepak2 gini..adeh..adeh...sonok nyer mkn ber 3 yer..lepas ni ko kena cari mamak kat sabah la plak..kahhh

    ReplyDelete
  2. tu la..kdg2 mmg dtg windu nak bekpes anak banak kan..ehehhe
    alamak!kat kk ade mamak ker?uhuhuu

    ReplyDelete

haa..komen!komen!