30.11.09

Aidiladha 09..

Raya aidiladha yg meletihkan...
mlm td dah msk rendang ayam + rendang hati+limpa + nasi impit + puding karamel + coklat kek..
lps mkn, bungkus2 mkn bwk g umah kazen kat au4 sbb sume kumpul kat situ jer..pastu kami ke langat pulak,.tp jap jer..sbb nak shoot terus g tg.malim pulak..hadeiii penatnye!letih badan...tp nak wt camne kan..
Esoknye plak kami ke mlka sbb nak sngh umah maklong ren(tp org tu xde kat umah pon!pelik aku manusia nie,da tau org nak dtg,bole lak dier kuar!) pastu, sbb da jnji aku nak muo umah atuk seha, kami pergi juge w'pun da lmbt sgt sbnrnye...neway,thanx a lot to seha sbb sngup tnggu kami & mee bandung ko tu mmg la maveles ok!!
so,blk tu kami sngh mlka blk sbb rombongan yg xjd pegi umah maklong tu tido hotel!!uhuhuuu..sadis kan??
kami smp kl blk dlm kul 1 lbh camtu..adoyaii letihnye....esok ade hal lain lg..uhuhuu..
mcm2 hal jd b4 kami pegi ni..............moga ade hikmah disebalik sume ini..amin..........


pg raye..nak g umah kazen kat au4






2nd raya..nak pegi mlka n muo plak









kat umah atuk seha kat muo





p/s: mahap yer kowang..pic sume bnyk kat keta jer...
bkn nak meriak ok!reality 2 ari b'jln raye tu bnyk dlm keta semata2!!!
jem xhengat sume tmpt!!
(b'syukur sbb doa dimakbulkan Allah..dpt keta b4 raye aji..
pasnie bnyk hal lain tgh tngu turn nak disettlekan..
moga sumenye b'jln ngan lancar..amin..)

No comments:

Post a Comment

haa..komen!komen!