20.7.09

mali's yg kurindui..;)

Dah lbh 1yr weh xmkn char kuew tiau mali's nih..dolu mase dok pj, bole dikatekan every week g mali's (kat pj pon ade branch yer!)..pastu dah xbole thn sgt (lain mcm jerr??), aku pon ajak ler ren g carik mali's nih!yg laki aku tau kat malinja tu jerk,..skali smp punyela ramai umat, dah la tu tmpt mkn nye gelap gulita!nak mkn camno tuh?pastu aku pon t'gerak ati nak calling puan syapa kat mane mali's yg dier g ngan geng2 nye tuh!ehehee..xsia2 aku merayap kat blog member2 ko pa!ekekeke
Ropenye syapa bgtau mali's yg dier g tuh kat ngan uptown danau kota..kalo gitu tau lerr aku!ehehhee..ngan cargasnye kitorg g sane & we find'it!hihihiii..
tp kan,lain la cket konsep nye ngan branch kat pj tu..kene main self servise cam mc'd pulok!bantai lahh!jnji dpt mkn char kuew tiau mali's kan?kan?

amik gambo kenangan kat mali's!ceh cehhh!!kenangannn!!

lmbt nye...

dah xsenang duduk!

sabar la menanti hadirkuu...ekekee

aku nye yg pinky tuuu..
yayy!smp gak akhirnyee..

ohh char kuew tiau kuu..;)

hah!bedal la ape lagik..
papa yg xdpt mkn lagik..sbb mama mkn dulu..eheheee
alhamdulillah..terubat rinduku..
ngehh ngehh;)

2 comments:

  1. wah dapnyeee char koew toew.ifa hr sabtu hrtu br g mkn char koew teow kt MRSM air merah,junjung.org kulim kLU SEBUT AJA CHAR KOEW TEOW AIR MERAH CMUA ORG TAW.MEMANG SDAP LA MKN KT CNI,

    ReplyDelete
  2. malissss..malisss...aku pun windu gak...sodappp...weh..anak ko stil isap jari ker weh???udah2 la tu balqis!!!!krg dpt adik kamo!!hehehe...akhirnyer jpe gak yer fiza??hehe..weh..warna warni nye air minum korang...aku ari tu mintak air kosong je..hahha

    ReplyDelete

haa..komen!komen!