17.4.09

yes madam!!

slm..dah 3-4 ari xde entry..cam xder mood lak nak update..
so,nie jelah citer latest..mlm td ren nak blanje mkn..sbnrnye dier dok cite ari tuh gi bwk client mkn kat 'madam's kwan' kat klcc tuh..so,dier pon nak ler bwk kitorg mkn kat situ..igt kan kat jj au2 nie ade lah coz mcm penah t'nmpk..alih2 bile smp bkn madam's kwan!madam lim daaa..ehehee..pk punye pk,da sume xtaw nak mkn pe,kitorg pilih jer lah madam lim tuh..janji madam tu aderr ekekeee...
hmm..tgk2 menu bnyk gak choice..aku ngan farah pilih cantonese yee mee..ren pilih nasi goreng ape tah..ibu ngan char kuew tiaw nye & fatin da wat slh choice pilih chicken chop!hampeh xmenarik lngsg!!ekekee..nasib la kan,mmg xpenah try tmpt camtuh..
tp kan ade 1 tmpt mmg syok gile layan western taw!kat dpn sapura tuh..nti kalo aku ade gi sane,aku tayang pic food nye!mmg besh gile wei...
skang nie layan madam dulu..

menu

ape nak order nie yer..

ren nyer..


alhamdulillah...
time kaceh syg,papa,boy & abg dr kami ber5..ehehee

2 comments:

  1. wahhh...suami belanje makan kat madam lim!!!sedap tuuuu...ehem2..bile nak lanjer kami pulak ren!!ngeh.ngeh..

    anak ko dah semangat fiza..comey bangattt

    ReplyDelete
  2. xsodap pon pa madam's lim..hampeh jerk..
    jgn arap nak try lagik!
    sodap lagik 'kedai cermin' dpn sapura tuh..
    apepon time kaceh pd en somi yg baik ati..mmuuuahhhss

    ReplyDelete

haa..komen!komen!