22.4.09

nak jugak!!nak jugakk!!!

aku sgt suker pic nie..dah tunang time nih..hihihii

TAG INI DTGNYER DARI...xde sape2!!ehehe..aku sesaje nak jugak wat..sukati den la wei.. :p

1) Tempat pertemuan anda dan suami utk pertama kalinya…
~ ini chenta internet!bleh giteww??ehehe..cam xcayer jer tenet jd tmpt kami jmpe.."friendster yer kwn2"!pastu bleh plak ropenye dier org 'kg' aku...org au3 lah..dolu kan au3 tu tmpt aku!pastu parent aku pndh langat,jd la org langat..dan dan dpt lakik org 'kg' blk!
so,1st time jmpe, dier dtg langat la..tp bkn dtg umah, area situ2 gak..

2) Pandangan peribadi anda terhadap sikap atau ciri2 pada dirinya
~ sgt2 b'terus-terang, tegas & sgt bert'jwb dgn keje & family!!
3) Tempat ‘dating’ di mana dia meluahkan perasaan pada anda…
~ erm..xigt sbnrnye kat mane..kat phone kot!ehehe..sowii syg

4) Jika anda masih ingat, ayat yg dia gunakan ketika meluahkan perasaannya…
~ dier kt dier bkn jenis suker main2, b'centa xtentu psl..so dier hrp aku pon same n siyes dlm hubungan..(kalo xsilap lg..)maknenye dier nak siyes ngan aku ler tu..ehehe..

5) Berapa lama hubungan anda hingga ke jinjang pelamin?
~ kenal kat tenet feb '06, kontek2 & chatting, then july tu br dpt jmpe coz time tu dier keje kat tg.malim, dec tahun yg same tunang & decide kawen on Aug '07!!
kejap kan?takmo bazir $$ & masa!!!hahhaaa!!

6) Berapa lama usia perkahwinan anda sekarang?
1yr 7mths lebey kurang...
7) Kejutan yg pernah dia buat pada anda…
~ erm...lakik aku nie kdg2 xle jangka gak perangai dier...so,ikut suker dier nak wat kejutan kat aku..xksh ade special date or pape..aku pon jenis xksh,kalo ade kejutan yg bes2 tu,aku musti la sukerr..eheheee

8) Perancangan anda dan dia dlm rumahtangga…
~ of coz kami hrp jodoh kekal hingga akhir hayat & dpt didik anak2 jd soleh&solehah..ade umah sndiri & bahgia slmanye..

9) Bagaimana dia melayani karenah anak2 ?
~ anak br sorang jerk...dier kurang manjakn anak,aku yg lebih..tp bile aku ckp nak beli & wat pape utk balqis,setuju jer dier..cthnye wat insurans,bukak account,soping2..mayb sbb dier mmg bkn jenis manjer,dimanjerkan or pape yg b'kaitan ngan manje2 nih!tegas la kununn..ehehhe

10) Hubungan suami anda dengan keluarga sebelah anda
~ ok,xde pape prob!ren jenis kaki sembang,ngan sesape bleh masuk..so no hal lah!yg penting kami dua2 terima keluarga masing2 seadanya...alhamdulillah...

3 comments:

  1. hahah..ni lagi sorang..cinta internet!!ngeh.ngeh..akhirnyer ke jinjang pelamin..bagus2...aku doakan korang bahagia hendaknyer ke akhir hayat..aminn

    ReplyDelete
  2. aminn....
    yela pa..cam xsangke lak..dah jodoh ku disitu..ekekkee

    ReplyDelete
  3. nanti aku tag ko segale tag yg aku dapat erk? ehehee..

    ReplyDelete

haa..komen!komen!