10.4.09

aku dapat nie!!

Smlm kan Jcard Day kat JJ @au2, jadiknye jgn ditunggu2 lg!! ren blk keje jer terus kitorg gi..balqis tngl ngan nenek..ehehee..mama n papa nak soping jap!dun worry dear,haruss ade sesuatu utkmu nak!ekekkeee..
smp dkt kul 11 gak la kitorg kat sane..aku xamik pic pon ramai gile nak mampos manusia!!tau jer diorg nie bab2 sale nie kan!ehehee..(aku pon same!)..
smp2 umah da penat, bj x iron lg..nti2 la kalo rajin aku ltk pic brg2 yg aku rembat ek!
da abis sesi perabih duit, kitorg dngr2 leh redeem lak tuh kalo soping over 100..carik lg counter tu plak!hah amik ko!beratur cket nye pjg..yelah sape yg xnak untung kan!
nie jelah pic yg aku amik..sbbnye aku bwk g opis voucher2 nih!dpt la blk voucher total 70 hengget..tp seb baik xde datelined,valid smp bile2!!kalo tak mau time2 tu gak aku g perabih voucher tuh!gile2...ehehhee...
owhh lupe nak cite..sume p'belanjaan di atas ditanggung oleh ren yer..somi ku yg t'cayang iteww..hamboiii pandai yer bodek!!ekekeke..thanx so much syg..(dlm ati laki aku"gile soping beno bini aku nih!")ehehe..almaklum dah tau ade org nak bayor!!alaa,sume org pompuan suker soping kan..hahahhaaa..aku suker!suker!!

yayy!!dpt blk 70 hengget!!
Nie plak voucher tesco yg aku dpt..diorg pos kat umah..
alhamdulillah..xbnyk dpt pon,cket jadilah kan...


yg nie laks t'kuar topik cket ek!
bebear nie aku beli kat c4 ampang utk si cembam2 aku tuh..
murah jerk..ehehee..1st time sbnrnye aku beli bear utk dier!
nak ikutkan aku xsuker sgt beli anak2 patung camni,
takut dier nak b'kepit jer kang ngan mende2 camni..
tp disbbkan balqis kan dok isap jari bile nak tido,so tgn dier tu
mmg gatal nak meraba2..ehehhe..so rasenye bear nie amat sesuwaii
utk dier raba2 bulunye yg lembut iteww..ekekkee...
ape la mama ko nie nak oiii!mcm2 teori kuar!!hahahhaa

No comments:

Post a Comment

haa..komen!komen!