12.3.09

1st entry


salam..sbnrnye b4 dis aku penah wat blog..tapi aku asyik mls jer nak update..tp skang bnyk lak citer menarik aku nak post kat cni..xde org view pon lantaklah..jnji aku dpt luahkan ape yg terpendam dlm ati aku nie kan..

1st entry..citer sedey..arinie balqis demam panas..sbnrnye dah 2 ari dier demam,muntah2..dier kalo demam mesti panas gile..merengek2 susah nak tido..risau aku..ikutkn ati nak jer aku el, tp tulah..ade keje nak kene settle ari nie..

xsabo lak nak blk w'pun baru jer nak mule keje..ati aku kat umah..nak jg anak aku yg demam tuuu!!!moga2 balqis cpt sembuh..insyaallah..amin...

No comments:

Post a Comment

haa..komen!komen!